czwartek, 6 marca 2014

8 marca!

Jakiś czas mnie tu nie było...Ale nie ma co się tłumaczyć. Czasem zdarza się tak, że na nic nie ma się czasu, chociaż bardzo by się chciało. Tak było tym razem. Jednak ostatni tydzień nie próżnowałam i nadrabiałam zaległości. W ramach kartkowego szaleństwa powstało kilka prac.
Dziś prezentuję kartko-pudełka przygotowane z okazji dnia kobiet. Już niedługo polecą one w daleeeką podróż do swych nowych posiadaczek :)





Do wykonania kartek zainspirowana zostałam za sprawą wpisu Joli. Tak spodobała mi się ta forma, że od razu wiedziałam, że muszę ją wypróbować. W planach mam kolejne kartki w tej formie :) Czuję też, że często będę do nich wracać :)
Do pracy wykorzystałam papiery z Piątku Trzynastego oraz z Galerii Papieru.
Aha! Na blogu Magdy do wygrania piękne pieczątki!!! Trzymam kciuki, aby któaś z nich trafiła w moję ręce :)

Do następnego
Kizia :)

1 komentarz:

  1. No w końcu! Druga wersja pudełka to zdecydowanie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń