niedziela, 2 lutego 2014

For Coffee Lovers

Witam,  
Okazją do dzisiejszego posta jest tym razem coś innego niż kartki. Sama nawet nie wiem jak to określić. Powiedzmy - zawieszka :) 

Zrobienie czegoś takiego chodziło za mną od dłuższego czasu (mniej więcej od sierpnia), kiedy kupując kawę w jednej z sieciówek, do napoju dołączony był karton właśnie z takim napisem. Tak mi się spodobał, że nie dużo myśląc, od razu go wycięłam z myślą, że coś z niego kiedy powstanie. No i leżał sobie tak kilka miesięcy, kiedy w końcu mnie olśniło i wymyśliłam, żeby na krawędziach poprzyklejać ziarenka kawy. Jak pomyślałam tak zrobiłam. 


Po przyklejeniu, ziarenka polakierowałam, aby z czasem nie wyschły. Mimo to, zapach kawy jest cały czas wyczuwalny co niewątpliwie jest zaletą. 
Zawieszce brakuje jedynie czegoś, o co można by ją zaczepić, by była zawieszką :) Jak na razie wisi na wstążce, która nie koniecznie dodaje jej uroku. Planuję zamontować w niej szary sznurek do pakowania.
Mam nadzieję, że się podoba.   

Ale, żeby nie było nudno mam coś jeszcze. 
Okładka albumu, w którym będą z czasem pojawiać się najważniejsze momenty z nadchodzącego roku. Już niedługo pojawi się w nim pierwsza strona... 
Pozdrawiam 
Kizia

2 komentarze:

  1. Widzę, że blog się rozkręca. zazdroszczę pomysłowości na kartki, byle tak dalej. Będę bacznym obserwatorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła okładka kiziucha:) już nie mogę się doczekać co będzie w środku albumu!

    OdpowiedzUsuń